روش اجرای لوله های پنج لایه
اجراکننده تاسیسات و لوله کشی ساختمان
مجری انواع لوله کشی (آب وفاضلاب,موتورخانه,گرمایش از کف,شوفاژ,و...)./رفع هرگونه نم درساختمان و بنایی

اتصالات لوله‌های اس پی پی (spp) به دو روش کوپلی (مهره ماسوره) و پرسی نصب می‌شوند.

روش اول آسان‌ترین راه است که با لوازم کاملاً ابتدایی قابل نصب است. ابتدا لوله را با قیچی یا گردبر به اندازه لازم بریده. سپس به وسیله ابزار کالیبر داخل لوله را کمی گشاد کرده و با استفاده از تیغه‌های در انتهای کالیبر با حرکت چرخشی دیواره داخلی لوله را به صورت کونیک در آورید. انجام این کار بسیار مهم است چون دیواره لوله قبل از کالیبر زدن برنده است و ممکن است اورینگ لاستیکی اتصال را در زمان نصب پاره کند و این می‌تواند  باعث آب بندی نادرست و نشتی آب شود.

در آخر بعد از کالیبر زدن اول مهره اتصال را از لوله رد کرده سپس حلقه مخصوص را به سر لوله وارد کنید. حال لوله را وارده اتصال کرده و با یک آچار تخت و با آچارفرانسه مهره محکم کنید.

روش دوم هم بسیار آسان است با این تفاوت که این روش نیاز به ابزار مخصوص دارد. اتصالات پرسی به علت نداشتن مهره سبک‌تر در نتیجه ارزان‌تر می‌باشند.

روش نصب اتصالات پرسی مانند اتصالات کوپلی باید حتماً قبل از نصب، لوله کالیبر شود. سپس لوله را وارد اتصال پرسی کرده برای اطمینان از اینکه لوله به طور کامل وارد حلقه استیلی شده است از سوراخی که در انتهای حلقه استیلی است می‌توان استفاده کرد. بعد با استفاده از دستگاه پرس برقی (هیدرولیکی) یا پرس دستی حلقه استیلی پرس می‌شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط نویسنده وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 281
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 298
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 428294
تعداد مطالب : 549
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1