تفاوت‌های سیستم گرمایش کفی سوپرپایپ
اجراکننده تاسیسات و لوله کشی ساختمان
مجری انواع لوله کشی (آب وفاضلاب,موتورخانه,گرمایش از کف,شوفاژ,و...)./رفع هرگونه نم درساختمان و بنایی

گرمایش کفی سوپرپایپ مجموعه‌ای است از لوازم مورد نیاز، دانش فنی، و تجربه

سیستم گرمایش کفی در شکل مدرن و امروزی آن از ظرایف و پیچیدگی‌های بسیار برخوردار است تا عملکرد نهایی سیستم تضمین باشد. از عواملی که بر درستی کار سیستم اثرگذارند :

 

  • اجزاء واقلام تشکیل دهنده‌ی سیستم: گرمایش کفی سوپرپایپ مجموعه‌ی کاملی است از اقلامی مثل لوله، عایق‌ها، ورق متالایز، کلکتور، شیرها، و افزودنی‌های بتن، با توجه به اینکه هریک از این اقلام نقش مهمی در مکانیزم عملکرد این سیستم دارند، به همین دلیل هنگام نصب و اجرای سیستم، در صورت عدم وجود هر یک از آنها، شاهد ضعف عملکرد نهایی آن خواهیم بود.
  • کیفیت مصالح به کار رفته: که به هر حال از اصول و الزامات اولیه‌ی تضمین عملکرد سیستم، و دوام و طول عمر آن است.

سوپرپایپ محصولات خود را تحت لیسانس شرکت آلمانی یوپونور تولید می‌کند.شاخص استانداردهای کیفی لوازم به کار رفته در گرمایش کفی سوپرپایپ را می‌توان با کیفیت لوله‌های تلفیقی  آن مقیاس کرد.

 

 

  • طراحی( خدمات ): در سیستم گرمایش کفی اگرچه گرما از طریق چرخش آب گرم در لوله‌های کف حاصل می‌شود، و سادگی آن را به نمایش می‌گذارد، اما برای دریافت گرمای مطبوع از این سیستم، خواباندن لوله در کف آخرین اقدامی است که انجام می‌شود. در واقع گرمایش کفی سیستمی‌ است دانش محور که مانند سایر سیستم‌های تأسیساتی ساختمان باید ابتدا به دقت طراحی شده، و بسته به نوع کاربری و ویژگی‌های پروژه ساختمانی، محل قرارگیری‌لوله‌ها‌ درکف، فاصله‌ی لوله‌ها، محل کلکتور‌ها، نحوه‌ی عایق‌بندی و همچنین دمای آب ورودی به سیستم محاسبه ‌شود.


مشاوره و طراحی جزیی از سیستم گرمایش کفی سوپرپایپ برای شما و علاقمندان به استفاده از این سیستم و مزایای آن است.

 

- نقشه‌ی گرمایش کفی ساختمان خود را دریافت کنید:  طراحی درست سیستم گرمایش کفی، تضمین کننده‌ی صحت عملکرد آن است. مهندسین متخصص سوپرپایپ در بخش پشتیبانی فنی آماده‌ی ارائه‌ی خدمات مشاوره و طراحی هستند. آنها با دریافت نقشه‌ی معماری ساختمان شما، با توجه به شرایط طرح و با استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری، محاسبات لازم را انجام داده، نقشه سیستم گرمایش کفی مناسب ساختمان شما را طراحی می‌نمایند. برای استفاده از این خدمات، نقشه‌ی معماری ساختمان خود را از طریق سایت، و یا یکی از دفاتر نمایندگی ارسال نمائید.

 

  • اجرای سیستم: در سوپرپایپ، ما معتقدیم که کار درست را باید درست انجام داد تا نتیجه‌ی مطلوب حاصل شود. هر چقدر که سیستم گرمایش کفی با محاسبات مهندسی، به دقت طراحی شود، ولی درست اجرا نشود، نباید انتظار عملکرد مطمئن داشت.

- مراقبت کنید که اجرای گرمایش کفی ساختمان شما مطابق با نقشه‌ی طراحی شده انجام شود. 

مجریان مجاز سوپرپایپ آموزش‌های لازم را برای اجرای صحیح سیستم گرمایش کفی دیده‌اند. آنها نسبت به نکات فنی و خواندن نقشه‌ها مسلط هستند، و از تجربه‌ی کافی برای نصب سیستم برخوردارند. 
نصب سیستم گرمایش کفی ساختمان خود را به مجریان مجاز سوپرپایپ بسپارید، تا به سرعت و بدون دردسر اجرا شود، و از صحت انجام کار اطمینان بیشتری داشته باشید.

 

نظارت: کارشناسان و مهندسین کارآزموده‌ی سوپرپایپ در بخش پشتیبانی فنی، در دفتر مرکزی و همچنین دفاتر نمایندگی در سراسر کشور آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره و نظارت بر نحوه‌ی اجرای پروژه‌ی شما هستند.
شما می‌توانید در طی مراحل اجرای سیستم سوپرپایپ، هر زمان که لازم می‌دانید درخواست خود برای نظارت بر اجرای پروژه توسط کارشناسان سوپرپایپ را از طریق مرکز تماس، یکی از دفاتر نمایندگی و یا همین سایت اعلام فرمائید تا پس از هماهنگی مهندسین ناظر سوپرپایپ به محل شما مراجعه نمایند.

دانش، توانایی‌های فنی و کیفیت محصولات سوپرپایپ علت اصلی اعتماد مشاورین و مهندسین تأسیسات و ساختمان برای تأیید صلاحیت این شرکت برای اجرای بسیاری از پروژه‌های ملی کشور است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط نویسنده وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 377
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 394
بازدید ماه : 393
بازدید کل : 428390
تعداد مطالب : 549
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1