شیرهوشمندفوتونیک الکترونیک
اجراکننده تاسیسات و لوله کشی ساختمان
مجری انواع لوله کشی (آب وفاضلاب,موتورخانه,گرمایش از کف,شوفاژ,و...)./رفع هرگونه نم درساختمان و بنایی

 این شیرها که برای نخستین بار در جهان از فناوری سولار در ساخت آنها استفاده شده است، تا 70 درصد در مصرف آب گرم و سرد صرفه‌جویی می‌کنند.
   در شیرهای هوشمند الکترونیک مجهز به دستگیره مخلوط کننده آب سرد و گرم، به دلیل قرار داشتن دستگیره در کنار بدنه، مشکلی از نظر قرار دادن آن در حالت آب سرد کامل پیش نیامده و تنها در هنگام نیاز می‌توان آب گرم را وارد مدار کرد؛ به این ترتیب در مصرف انرژی جهت گرمایش آب نیز صرفه‌جویی زیادی حاصل می‌شود.

      منبع انرژی چشم الکترونیک این شیرها توسط باتری شش ولت و نور طبیعی (خورشید) و نور مصنوعی (لامپ) تغذیه می‌شود این درحالی است که شیرهای معمولی الکترونیک با باتری 12 ولت کار می‌کنند.همچنین از آنجایی که دست هیچ تماسی با این شیرها ندارد، از لحاظ بهداشتی بسیار مورد تایید است.
    همچنین درحالی که خروجی آب در شیرهای الکترونیک معمولی در یک دقیقه 12 تا 24 لیتر است، در شیرهای هوشمند فوتونیک خروجی آب در دقیقه در سطح شش لیتر مدیریت می‌شود.
با وجود خروجی آب محدود، به دلیل آن‌که افشانه آب این شیر 50 درصد آب را با 50 درصد هوا به بیرون هدایت می‌کند، هیچ مشکلی از لحاظ فشار آب خروجی از شیر وجود نخواهد داشت. به گزارش شاسا نخستین شیر هوشمند فوتونیک الکترونیک ایران از تولیدات شرکت فردافن

کامران می باشد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط نویسنده وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 426
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 443
بازدید ماه : 442
بازدید کل : 428439
تعداد مطالب : 549
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1