اجرای گرمایش از کف
اجراکننده تاسیسات و لوله کشی ساختمان
مجری انواع لوله کشی (آب وفاضلاب,موتورخانه,گرمایش از کف,شوفاژ,و...)./رفع هرگونه نم درساختمان و بنایی

سیستم گرمایش از کف که از اصلی ترین موارد لوله کشی کف ساختمان است باید به درستی و دقت انجام شود، برای این اجرا که جز آخرین مراحل ساختمان سازی می باشد باید از مجری متخصص و مسلط به کار کمک گرفت تا سیستم بهینه کار کند و از ایجاد خسارت های احتمالی جلوگیری شود.

سیستم گرمایش از کف قبل از سرامیک یا فرش کردن کفِ واحد، اجرا می شود؛ دلیل آن نیز جلوگیری از صدمه به لوله ها می باشد که باید پس از اجرای گرمایش از کف و اطمینان از درستی آن باید سریعاً کف پوش واحدها اجرا شود.

  • مراحل اجرای گرمایش از کف به ترتیب بدین شرح است:
    • انتخاب محل کلکتور: محلی مناسب برا قرار گیری جعبه کلکتور را در نظر بگیرید؛ این محل باید دسترسی خوبی به سیستم تأمین کننده گرمایش (پکیج یا موتورخانه) و فضای اجرا گرمایش داشته باشد.
      دو کلکتور رفت و برگشت با سایز مناسب در جعبه کلکتور بسته شده که به تعداد فضاهای مورد نظر دارای انشعاب می باشد، نصب جعبه کلکتور در ابتدای کار عملیات اجرای گرمایش از کف را آسان می کند.
    • عایق کاری و زیر سازی کف: فوم های عایق که وظیفه جلوگیری از انتقال حرارت و اتلاف انرژی در جهت پایین و همچنین بستر اجرای لوله ها را برعهده دارند بر کف واحد و تا ارتفاع 10 سانتی متری دیواره ها بپوشانید، تمامی درزها باید عایق کاری شوند.
       


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط نویسنده وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 428000
تعداد مطالب : 549
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1